Trouble Is A Friend











{14/02/2009}   Jambo

Mă gândeam într-o seară că am atâtea de spus, am o grămadă de idei, de opinii, de contradicţii pe care le pierd aşa.. pe parcurs, pentru că nu am cu cine să le împărtăşesc la momentul respectiv şi mai apoi le uit. Aşa m-am gândit să-mi fac şi eu blog, că şi aşa toată lumea are😛

Nu-s eu adepta ideii „dacă toată lumea are, eu de ce sa nu am?” şi nici a jurnalelor. Să fiu sinceră, niciodată nu am reuşit să păstrez un jurnal, deşi am avut ceva tentative în trecut. Să văd cât o să ma ţină şi ăsta🙂

De ce Trouble Is A Friend? Simplu.. pentru că orice aş face, oricât de atentă aş fi, mereu intru in bucluc, o dau în bară.. Aşa cum spun cei de la Hooverphonic în piesa Mad About You: „Trouble is my middle name”. A, şi o să observaţi pe parcurs că o să mă tot leg de versuri de melodii.. asta pentru că îmi place să mă identific în ele din când în când🙂

Şi, pe final de început, uite de unde am avut ideea numelui blogului:

Ocarina – Jambo



Andrei says:

Welcome! Faină piesa. Scrie mai des! Cheers!



Da băi, m-ai înnebunit cu piesa asta. E foarte tare😀



Stefun says:

Jambo!
Ninaitwa Stefun. Wewe unaitwaje?
Unazungumza Kiswahili? Ninazungumza Kiswahili.
Unasemaje „Trouble is a friend” kwa Kiswahili?
Kwa heri!
Lala salama!



troubleisafriend says:

Eti Stefun!
Ninaitwa Lisa. Ninasema Kiswahili😛
„Trouble is a friend” in Kiswahili ni „Shaka ni rafiki”. Furahia angu web log!
Asante sana kwa fasiri🙂
Kwa Heri!



Cilat janë të qij ju flasim këtu??
Какво, по дяволите, говориш тук?
Co to sakra jste mluvili tady?
什么他妈的,你在这里?
ما نكح تتحدث هنا؟
도대체 무슨 소리 예요?
Što se zajebavati govoriš ovdje?
Mida kuradit sa räägid siin?
ここには何を話している気ですか?
Mi a faszt akarsz itt?
Что ебешь ты здесь?
Шта се зајебавати говориш овде?
Kaj za vraga pa govoriš tukaj?
สิ่งที่คุณกำลังพูดสังวาสที่นี่?
Ne oluyor burada konuşuyorsun?



troubleisafriend says:

:)) Am înţeles ideea😛



Lasă un răspuns

et cetera
