Trouble Is A Friend











{18/02/2009}   Lucky

Am descoperit zilele trecute melodia asta şi de atunci o ascult într-una. Are o linie melodică şi versuri care mă fac să visez. Îmi aduce aminte parcă de copilarie, când totul era atât de simplu.. când te îndrăgosteai de artiştii de la televizor (nu că asta nu s-ar întâmpla şi acum😛 ) şi când puteai să visezi cu ochii deschişi citind poveşti cu prinţi şi prinţese..

Parcă uneori mi-e dor de perioada aceea, când ne dădea învăţătoarea de citit nu ştiu câte pagini în vacanţa de vară şi mergeam la o prietenă să citim împreună, şi ne urcam pe plapumele de pe pat din camera de la etaj, şi afară ploua şi noi ne imaginam cum o să fim când o să ajungem pe la vârsta la care suntem acum…

E interesant ce efect poate avea muzica asupra oamenilor şi, mai mult, mi se pare incredibilă mintea umană, cum poate crea asemenea artă dintr-o rezervă atât de limitată cum sunt notele muzicale.

Jason Mraz ft. Colbie Caillat – Lucky



Creatza says:

No words needed…:X
Just wanna say „I keep you with me in my heart / You make it easier when life gets hard…I’m lucky I’m in love with my best friend…” :X :X :X



Şi piesa asta e foarte faină! Cred că am mai auzit-o o dată şi nu mi-a plăcut. Dar acum a ajuns să-mi placă😀



troubleisafriend says:

Păi logic că îţi place, doar gusturile mele sunt… exquisite :p



Ptiu, mă, nu te flata chiar aşa de tare🙂 Gusturile tale sunt ok, destul de apropiate de ale mele😉



troubleisafriend says:

Da, da.. Ce sa spui şi tu acum?😛



Andrei says:

Mă bucur că l-ai descoperit pe Mraz. Dacă nu, ia şi mai ascultă, omu’ ăsta pe lângă faptul că faec muzică bună, a înţeles cum trebuie trăită viaţa. Ascultă-l, ai să îţi dai seama🙂 Dacă pe tine te duce cu gândul la teme pe vacanţă cu o colegă pe plăpumioare(hmm…nice perspective :)) ), pe mine mă duce cu gândul la chestia aia superbă dintre doi oameni, care se iubesc şi se cunosc până la măduvă (thus „lucky i’m in love with my best friend”)şi petrec aşa, hoinari prin lume😛



troubleisafriend says:

Ăsta era doar un exemplu. Melodia mă duce cu gândul la mult mai multe lucruri😛



Lasă un răspuns

et cetera
