Trouble Is A Friend











{19/02/2009}   The Internet Song

Ce ţi-e şi cu firmele astea de internet?

Pe durata unui an universitar închid abonamentul la internet de acasă, pentru că oricum nu-l foloseşte nimeni şi nu are îost să fie plătit, dar cât timp stau acasa în vacanţa de vară mă reconectez, pentru că îmi place să ţin legătura cât de cât cu oameni de prin alte părţi. Aşa că mereu fac cerere ca de pe 1 octombrie să mi se închidă abonamentul, iar pe la 1 iulie îl redeschid. În 2007 abonamentul a fost închis chiar de pe 1 octombrie, însă nu m-au şters şi din evidenţa lor de plată, şi m-am trezit cu vreo 3 luni de plată a unui abonament care nu numai că nu era folosit, dar era şi închis. Culmea, în anul 2008 nu au închis abonamentul. Iniţial am zis că poate au uitat, şi îl închid peste puţin timp. Am venit în vacanţa de Crăciun şi abonamentul încă nu era închis. Aseară când am ajuns acasă încă mai aveam net. Iar azi, când am deschis browserul ia uitaţi ce îmi scriu drăguţii, îşi mai cer şi scuze😛

acces-blocat4

Şi dacă vă întrebaţi de unde am net acum, trebuie să îi mulţumesc primăriei GH pentru wireless-ul care ajunge chiar şi la mine în casă😀



Lasă un răspuns

et cetera
