Trouble Is A Friend











{02/03/2009}   A Cold Wind Will Blow Through Your Door

Hot & cold.. What’s the deal with that? Să vă explic: tot mai multe persoane în ultimul timp s-au fiţoşit în aşa hal încât nici nu mai ştii cum să le iei. Ba te sună într-una, te caută să ieşiţi, să vorbiţi, ba nu te mai bagă în seamă deloc sau îţi vorbesc cu sictir.. Ba sunteţi cei mai buni prieteni, ba te iau de sus.. ba vor ceva, ba se răzgândesc. Ba îţi vorbesc frumos, ba te ironizează..
Eu nu m-am dumerit cum funcţionează aceste „mood changes”… Sunt în funcţie de ce parte a patului se trezesc, în funcţie de cum bate vântul sau pur şi simplu de cum le tună lor?
Dacă stau bine şi mă gândesc e chiar amuzant.. Mai ales când o persoană e atât de stresată, nervoasă şi e arogantă şi ia pe toată lumea de sus.. Mie chiar îmi place să dau unei asemenea persoane peste nas. Chiar se aşteaptă ca ceilalţi să o tolereze şi să-i treacă cu vederea „ieşirile”? Păi stai puţin că nu e chiar aşa. De ce să fie ei mai „cu moţ”? Recunosc, am şi eu ciudăţeniile mele, dar încerc să le ţin în frâu pentru zile mai negre şi nu îmi schimb dispoziţia când mă taie capul pentru că e la modă…
Eu spun că ar trebui să se inventeze nişte accesorii, ceva care să aibă un beculeţ care să-şi schimbe culoarea ori de câte ori îşi schimbă ei starea, măcar aşa să ştim şi noi dinainte, să nu mai fim surprinşi când încercăm să-i abordăm😛

BILL RICCHINI – A Cold Wind Will Blow Through You



Stefun says:

„Fată! You go girl!”

Dar ce plm e cu articlul asta?



troubleisafriend says:

Ia vezi Ştef, poate te trec pe lista neagră😛



Lasă un răspuns

et cetera
