Trouble Is A Friend











{11/03/2009}   You’re It!
AIESEC organizează luni, 16 martie, Global Village
şi cu această ocazie lansează o leapşă: fă-ţi o ţară aşa cum vrei tu.
Alege-i un nume, o limbă, un sport naţional, o mâncare tradiţională şi
orice altceva mai vrei tu. Vrei să ai cea mai spectaculoasă ţară? Vino
luni în Piaţa Revoluţiei să îi adaugi ingrediente din 46 de ţări
diferite.

Asta e leapşa pe care am primit-o eu de la Vlad.

Ţara mea s-ar numi Lemuria, pentru că unele lucruri merită înviate.. iar limba maternă va fi probabil româna, cu adjuvanţi din alte limbi gen engleză, franceză, swahili😛 pentru că-i mai interesant aşa.

Ţara va avea un conducător „de formă”, toate deciziile luându-se prin votul populaţiei şi legile vor fi reprezentate de codul bunelor maniere şi atât.

Sportul naţional va fi skate-ul (role, patine de gheaţă, skateboard şi orice altceva de genul ăsta mai există şi nu ştiu eu), mâncarea tradiţională va fi îngheţata şi se va fuma narghilea cu tutun aromat😀

Şi să nu uităm de muzică! Se va asculta numai muzică bună (adică ceea ce ascult eu😛 ), cu versuri inteligente şi linii melodice plăcute şi, mai ales, cu voci bune!

Cărţile vor fi ieftine ca să şi le permită toată lumea, pentru că nu vrem oameni ignoranţi în Lemuria şi se va merge la cinema, teatru, operă, filarmonică şi alte manifestări culturale.

În Lemuria există vrăjitori precum Harry Potter, creaturi fantastice ca în basme şi nu există bad guys, iar toată lumea are suflet de copil, pentru că oamenii mari sunt plicticoşi.

Ştiu, e foarte fantezistă ţara mea, dar mie aşa îmi place.. să visez🙂 Dacă aveţi idei mai năstruşnice, nu aveţi decât să preluaţi leapşa, de la mine sau de la alţii. Eu le-o dau mai departe Dianei si lui Andrei

Therion – Lemuria



Flower-power!



Swordfish says:

Hello Kitty!



troubleisafriend says:

Hey back!🙂



Lasă un răspuns

et cetera
