Trouble Is A Friend











{24/10/2009}   Sweet Dreams

Se pare că sunt mai odihnită în ultima vreme, că în sfârsit experimentez o avalanşă de vise.. şi tare mi-a fost dor să visez.. Eram aproape invidioasă când alţii îşi povesteau visele şi eu nici nu-mi mai aminteam când am visat ultima oară.. Iar între a nu visa de loc şi coşmaruri cu hornari.. cred că aleg hornarii.🙂

„Nimic nu e mai frumos pentru un visător decât venirea serii” scriam într-un miez de noapte ca un somnambul bucuros de mult aşteptata vizită a unui prieten vechi.. Un fel de telefon/mail de reînnoire a amiciţiei. Şi ca nu care cumva să se sperie iar şi să fugă, puţin precaută, mă mai trezesc din când în când din vis numai să scriu 2 cuvinte să nu uit ce(că) am visat.

Şi apropó de déjà-vu-uri, e interesant a visa o amintire.. sau cel puţin ceea ce visăm să se asemene atât de mult cu o amintire încât să nu ne mai amintim visul, ci doar macii roşii din grădina mătuşii şi atenţionarea părinţilor să nu mâncăm prea multe seminţe că o să adormim.. Şi ce plăcut era somnul acela…

Ciudate ultimele luni.. multă nostalgie cumva.. Se ivesc tot felul de amintiri vrute şi nevrute, de parcă am dat memoriei un fel de search avansat să fim siguri că sunt stocate acolo şi nu au fost îngropate dedesubtul celor ce abia se constituie sau ca şi cum încercăm să ne asigurăm că funcţionează şi ceea ce trăim nu va rămâne în neant. Ar fi bună acum o „Pensieve” în care să ne depozităm cele mai plăcute clipe şi să le retrăim ca şi cum am opri timpul în momentul respectiv.

Eurythmics – Sweet Dreams



Lasă un răspuns

et cetera
