Trouble Is A Friend











{14/02/2010}   One

Uite că a trecut un an de când a început să mă chinuie inspiraţia.. aşa că.. La mulţi ani, Trouble Is A Friend!🙂

Aşa s-a nimerit atunci, într-o zi/noapte cu o anumită simbolistică împrumutată (care nu a avut nimic de a face cu inspiraţia mea) să mă hotărăsc şi eu să-mi expun piticii într-un aşa-zis ‘web log’. Nu eram sigură că o să ţină, (cum am specificat şi în primul post).. că deh.. am mai avut jurnale.. care până la urmă tot în gunoi au ajuns pentru că la un moment dat mă plictiseam de ele sau începeau să mi se pară prosteşti..Cred că diferenţa e că nu văd Trouble Is A Friend ca pe un jurnal, ci ca o modalitate să-mi mai eliberez mintea de tot felul de gânduri care mă încearcă din când în când, cu un caracter mai mult sau mai puţin personal..

Anywho.. ideea e că a ţinut şi hopefully o să aniversez şi cifra 2, că inspiraţia vine🙂

Happy Anniversary, TroubleIsAFriend!🙂

U2 – One



Lasă un răspuns

et cetera
