Trouble Is A Friend











{10/01/2011}   Sleepless

E dimineaţă.. alarma sună.. pisicii ei de alarmă.. Cine a mai setat-o şi pe asta? Mda.. ar cam trebui să ne trezim.. multe de făcut.. Ce bine şi cald e sub plapumă.. Măcar dacă am fi adormit mai devreme.. Sau dacă am fi dormit într-una.. Offf.. ce ţi-e şi cu visele astea..

Şi alarma sună iar.. am uitat ca am setat 2 alarme în caz că nu o auzim pe prima. Da.. acum chiar că trebuie să ne trezim.

Şi ne dăm jos din pat cu gândul că îndată ne întoarcem să mai tragem un pui de somn.. Fuga fuga ne ducem ziua cu mintea tot la perna aia pufoasă şi ursuleţul cald de sub pătură..

Şi în sfârşit se face seară.. Ieeeee!!!! Hai la culcare!!! Dar stai, că mai sunt atâtea de făcut.. parcă am mai lăsa ceva şi pe mâine.. Dar dacă facem totul din seara asta poate mâine ne culcăm mai devreme.. sau ce-ar fi dacă ne-am culca azi mai repede şi mâine vom fi odihniţi şi vom face totul mai cu spor?

Oricum e greu să adormim.. şi oboseala se lasă tot mai mult.. Ce gânduri colorate.. Sar ca nişte artificii unul după altul că nu mai ştim pe care să-l luăm în seamă.. Poate dacă numărăm oiţe roz sărind gardul la stână mai dispar….

1000 de oi şi gândurile tot acolo-s.. Să încercăm oare o poveste cu prinţi şi prinţese?

Şi iar sună alarma..

Until June – Sleepless



Lasă un răspuns

et cetera
